Dažnai iš klientų išgirstam, o kas yra seo? O kaip jis yra atliekamas? Būtent todėl mes nusprendėme sukurti šį puslapį, kur bus pilnai paaiškinta, kas yra seo ir kaip jis yra daromas. Mūsų nuomone, apie seo turi žinoti kiekvienas, kuris naudojasi internetu.

Seo optimizacija yra procesas, kurio metu stengiamasi iškelti tinklapį į kuo aukštesnę vietą google paieškoje
Pradėkime nuo elementarių dalykų. Imkime Lietuvos rinką, čia 98% paieškų yra atliekamos per Google.lt paieškos variklį. Visi puikiai suprantame kodėl, juk tai populiariausias paieškos variklis, kuris per sekundę gauna 40.000 paiėškos užklausų! Įspūdinga, tiesa?
Kaip paieškos variklis nusprendžia, ką rodyti viršuje ir ką rodyti apačioje?
Google yra viena labiausiai pažengusių paieškos sistemų, kuri turi daugiau nei 200 paieškos kriterijų (algoritmų). Įsivaizduokim, kad iš viso yra 100 balų, ir tas, kas surinks daugiausia balų, tas bus rodomas auksčiau. Google kompanija kiekvieną dieną vis tobulina paieškos variklį tam, kad gautume kuo tikslingesnį atsakymą. Googlas supranta, kad jo užduotis įvykdyta tik tuo atveju, jeigu jus uždarote naršyklę.
Kokie yra 200 seo faktų, jūs galite paskaityti searchenginejournal straipsnyje 200 seo faktų.

Seo Optimizavimo etapai!
Seo optimizacija yra skirstoma i keletą etapų, kurie vienas be kito negali veikti, arba veiktų ne taip kaip norėtume. Viskas pradedama nuo raktažodžių ir tinklapio būklės vertinimu, jo tvarkymu, baigiant tinklapio reputacijos kėlimu. Kiekvieną etapą apžvelgsime kruopščiai ir suprantamai, todėl nieko nelaukiant lekiam pirmyn!

Pirmas etapas: Raktažodžiu analize
Pirmiausia mums reikia žinoti, kaip žmonės ieško mūsų prekės ar paslaugos. Tai atlikti galima labai paprastai, naudojant vieną iš greičiausių būdų: atidarę google.lt ir į paieškos laukelį įvedę „kas yra seo“, matome mums siūlomus variantus, kurie yra populiariausi ir daugiausiai ieškomi.
Tai yra lengviausias būdas, tačiau yra ir kitų būdų tiksliai nustatyti, kiek yra paieškų, kokia konkurencija ir gauti idėjų raktažodžiams. Vienas iš variantų yra naudoti Google keyword planner tools, tačiau apie tai kitame straipsnyje.

Antras etapas: Vidinis seo optimizavimas
Vidinio seo etapas yra labai svarbus, kadangi vidinis seo yra KNYGA! Taip, teisingai, paieškų robotai jūsų tinklapį skaito kaip knygą, perskaito viršelį, kad suprastų, kas yra viduje, perskaito trumpą santrauką ir tuomet, jeigu tie abu dalykai atitiko paieškos kriterijus, jie peržiūri jūsų knygą, vertindami tinklapio greitį, jo patogumą, teksto kokybę, saugumą ir daug kitų kriterijų. Todėl labai svarbu, kad tinklapis būtų tvarkingas ir pritaikytas paieškų robotams. Lengviausias būdas pažiūrėti ar Google botai išvis jus indeksuoja yra į google įvesti site: manosvetaine.lt ir paspaudę enter matysite indeksuojamus puslapius. Jeigu visgi paieškos langas bus tusčias, reiškia, kad google jūsų puslapio neindeksuoja, arba jis yra užbanintas. Tokiu atveju reiktų kreiptis į seo specialistą, kuris peržiūrėtų jūsų tinklapį.

Pasitikrink pats! 5 privalomi dalykai!
- Patikrink puslapio title. Puslapio title turi būti trumpai aprašoma, kas yra puslapyje ir naudojamas norimas raktažodis.
- Kokybiškas puslapio descriptionas. Description padės jums sulaukti daugiau paspaudimų, jeigu description’as paaiškins, apie ką yra puslapis.
- Puslapio tekstas. Svarbu, kad tinklapyje būtų pateikta naudinga ir teisinga informacija, geriausia, kad tekstas būtų apie norimą raktažodį su keliomis nuotraukomis ar vienu kitu video.
- Jokio dubiliuoto turinio! Daugelio klaida yra kopijuoti informaciją nuo konkurentų. Deja, taip daryti negalima, nes google botai tik pamatę, kad turinys, kuris yra jūsų puslapyje yra vogtas ar skolintas, būsite nubausti.
- Tinklapio greitis. Tyrimas rodo, kad tinklapis, kuris kraunasi 4 sekundes ir ilgiau praranda 25% ir daugiau potencialių klientų. Su kiekviena sekunde šis skaičius auga. Todėl labai svarbu, kad tinklapis veiktų greitai. Tinkamas tinklapio užsikrovimo laikas yra iki 3 sekundžių.
Apkalbėjome keletą vidinio seo dalykų. Jų yra kur kas daugiau. Žinoma nėra jokio garanto, kad atlikę rekomenduojamus veiksmus jūs iš kart būsite Top 10. Žinoma stebuklų irgi būna!
Trečias etapas: Išorinis seo optimizavimas
Išorinis seo vis dar išlieka vienu svarbiausiu reitingavimo rodiklių, nors specialistų nuomonės skiriasi kaip diena ir naktis. Atlikti tyrimai rodo, kad išorinis seo vis dar yra svarbus reitingavimo rodiklis. Išorinis seo yra atliekamas, gaunant nuorodas iš patikimų tinklapių, kurie google akyse turi aukštą pasitikėjimo rodiklį. Pvz: straipsnis su nuoroda iš didelio naujienlaiškio turės kur kas didesnę naudą nei keletas nuorodų iš žemo pasitikėjimo rodiklius turinčių tinklapių. Teisingai atliekant išorinę optimizaciją galite stipriai pakelti savo tinklapio reitingą į viršų.


Keletas patarimų kaip natūraliai gauti kokybiškų nuoruodų!
- Vienas iš variantų būtų kokybiškas ir naudingas turinys. Jeigu savo tinklapyje pateiksite naudingą ir tikrai aktualią informacijč, nepastebėti neliksite. Žmonės pradeda dalintis jūsų puslapiu, o tai visais atvejais bus naudinga jums.
- Spaudos straipsniai. Taip, tai yra sudėtinga, bet parašius gerą straipsnį ir jį perdavus publikuoti naujienlaiškiam, galima sulaukti sėkmės ir jūsų straipsnį gali patalpinti vienas didžiųjų naujienlaiškių. Labiausiai naujienlaiškius domina naujovės, nesėkmės, laimėjimai ir panaši informacija.
Taigi, kas yra seo?
Pabandėm atsakyti į tą pagrindinį klausimą, kas gi yra tas seo. Jeigu vistik kyla klausimų ar neaiškumų, siūlome pažiūrėti šį linksmą video, kur paaiškinta, kas yra seo paslaugos :
Tau gali buti įdomu!
5 paslaptys, kaip Jūs galite patobulinti savo SEO strategiją Google Tag Manager pagalba Google Tag Manager galėtų būti daug...
Google vaizdų paieškoje nuo šiol galite rasti ir video bei receptų nuotraukas Google struktūrizuota vaizdo įrašų duomenų schema dabar...
Turi klausimų? Klausk, mes galim padėti!
