Jūs pats galite patobulinti savo tinklapio SEO | SEO GURU

5 paslaptys, kaip Jūs galite patobulinti savo SEO strategiją Google Tag Manager pagalba

Google Tag Manager galėtų būti daug daugiau nei būdas instaliuoti Google Analytics ar Facebook pixel. Per pastaruosius kelis metus dirbant su Google žymų tvarkykle buvo pastebėti keli labai naudingi įdiegimai, kurie padeda pagerinti klientams siūlomas SEO strategijas.

Google Tag Manager naudojamas 25% tinklapių iš top 1000. JavaScript pagrindu grįsta programa leidžia rinkodaros specialistams įdiegti stebėjimo kodus be būtinybės pasiekti svetainių ir programų šaltinio kodą.

Štai keli įdomūs būdai, kaip galima naudoti GTM, kad patobulintumėte savo SEO strategiją:

  1. Išvalykite turinį struktūrizuotų duomenų injekcijomis

Duomenų struktūrizavimas yra metodas, kuris rūšiuoja informaciją taip, kad paieškos sistemos lengvai ją suprastų. Šis žymėjimas gali būti pateikiamas kelių tipų formatuose, pvz. JSON-LD, Microdata ar RDFa. Kad Jūsų duomenys būtų organizuojami (ar struktūrizuojami), kiekviename puslapyje tiesiai į savo svetainės ar programos šaltinio kodą reikia įterpti trumpus kodo fragmentus. Google gali pasinaudoti šia papildoma informacija apie jūsų turinį ir paryškinti ją paieškos rezultatų puslapyje, taip padidinant tikimybę, kad vartotojas spustelės Jūsų nuorodą.

Google Tag Manager gali daug greičiau struktūrizuoti duomenis. Vietoj to, kad rankiniu būdu įtraukinėti fragmentus į šaltinio kodą, Google Tag Manager naudojant žymėjimą kaip tinkintą HTML žymą trunka vos keletą minučių. Štai kaip:

google tag manager

Galite pamatyti žymų konfigūracijos pavyzdį, kad įvesti struktūrizuotus duomenis į Organizavimo ir Socialės nuorodas. Kadangi mes norime, kad šis žymėjimas būtų įdiegtas visoje svetainėje, mes naudojome “All pages” kaip suaktyvinimo priemonę.

Šis procesas gali būti pakartotas ir su kitais struktūrinių duomenų tipais, pvz produktais, atsiliepimais, programomis ir kt. Čia galite patikrinti žymėjimus: https://search.google.com/structured-data/testing-tool/u/0/

  1. Klasifikuokite tinklaraščio įrašus per Google Analytics

Jei kadanors norėjote gauti daugiau informacijos apie tai, kurie jūsų tinkkaraščio įrašai turi didesnį pasisekimą jūsų svetainėje, “Lunametrics” turi tam atsakymą. Lunametrics siūlo praplėsti Google Analytics turinio grupavimo funkciją keliais “GTM”JavasScript. Tokiu būdu mes galime segmentuoti Google Analytics ataskaitas pagal įrašo ilgį, ar puslapis turi Youtube video, kiek yra paveiksliukų, ar kokio tipo antraštė veikia geriausiai.

Čia pateikiamas JavaScript pavyzdys, kurį reikia įklijuoti į Google Tag Manager kaip atitinkamą JavaScript’ą.

įklijuoti į Google Tag Manager

Šis script’as skaičiuoja žodžių skaičių post’e naudojant reguliarią išraišką ir taip sudaro diapazoną, priklausantį nuo žodžių skaičiaus. Tada ši vertė perduodama Google Analytics žymei, kuri priskiria ją anksčiau apibrėžtai turinio grupei.

  1. Stebėkite, kaip jūsų vartotojai žiūri jūsų Youtube vaizdo įrašus: vaizdo įrašų sekimas.

Pakalbėkime apie jūsų Youtube video. Ar jūs žinote, ar jie turi kokį nors poveikį? Ar jūsų klientai juos žiūri? Kiek jų žiūri? Ar jie turi poveikį jūsų svetainės greičiui? Čia yra puikus Google Tag Manager įdiegimas, kuris padės atsakyti į visus šiuos klausimus. Pirmiausia turime sužinoti, ar puslapyje yra Youtube vaizdo įrašas, ar ne. Mes tai galime padaryti naudodami šį tinkintą JavaScript kintamąjį:

soc tinklu nauda

Kai tik patikrinsime, ar puslapyje yra Youtube vaizdo įrašas, galime toliau stebėti, ar vartotojai spusteli, norędami atkurti vaizdo įrašą, pristabdo jį ar stebi iki galo.

  1. Slinkties stebėjimas

Naudodamiesi Google žymų tvarkykle galite sužinoti, kaip toli jūsų tinklapio svečiai “scroll’ina” žemyn. Ši informacija gali padėti jums priimti geresnį sprendimą dėl jūsų dvetainės UX, teksto ilgio arba jo paskirties vietos svetainėje.

Šis slinkties stebėjimo įskiepis nustato pertraukties taškus pagal puslapio aukštį, tuomet užsidega įvykiai, kai kas nors slenka iki tam tikrų puslapio procentų: 10%, 25%, 50%, 75%, 90% ir 100%.

  1. Būkite unikalūs

Šiais laikais sunku įsitikinti, kad mūsų puslapiuose nėra dublikatų arba mūsų puslapių azžkas nėra nukopijavęs. Todėl kiekviename iš mūsų unikalių puslapių svarbu įtraukti savarankiškų rel-kanoninių URL žymų. Tokiu būdu paieškos varikliams, tokiems kaip Google ir Bing, žymiai lengviau nustatyti, kuris yra originalus puslapis ar jo kopija.