10 SEO turinio tipų, kurie natūraliu būdu atneš jums nuorodas | SEOGURU

10 turinio tipų, kurie natūraliu būdu atneš jums nuorodas

Kalbant apie natūralų nuorodų uždirbimą, tai mūsų, SEO ir skaitmeninės rinkodaros specialistų pareiga žinoti, kas turėtų (arba potencialiai galėtų) veikti ir kas ne. Bandymas apžaisti sistemą su spam‘o taktikomis (mokamomis nuorodomis) nepadės, atsižvelgiant į ilgesnį laikotarpį. Google visada prigaus piktadarius, ypač Google Penguin 4.0 amžiuje.

blogos nuorodos seoguru

Ar norite žinoti kelias teisėtas nuorodų kūrimo taktikas, kurios padės pagerinti jūsų prekinio ženklo atgalinių nuorodų profilį, tuo pačiu pagerinant paieškos patirtį ir prisidedant prie sveikos atgalinių nuorodų ekosistemos? Išvardinsim 10 bendrinių idėjų turinio tipams, kurie natūraliu būdu pritrauks vertingas nuorodas. Jie gali būti naudojami įvairiose pramonės šakose įvairiais būdais. Žinoma, kiekvienas prekės ženklas yra unikalus, todėl skirtingos taktikos veiks skirtingai kiekvienoje industrijoje.

 

seoguru specialistas

Mes rekomenduojame toliau pateiktas idėjas naudoti kaip atskaitos tašką natūraliam nuorodų uždirbimui. Tokiu būdu jūs atrasite geriausią būdą, kuris padės jūsų prekiniam ženklui, bei sužinosite kaip jūs ir jūsų komanda gali gauti didžiausią naudą jūsų kuriamam vertingam turiniui.

Sudėtiniai išteklių sąrašai

Nors tai atrodo kaip labai žemai kabančio vaisiaus idėja, kuri buvo čia labai seniai, tikėtina, kad vis dar yra tokių rinkodarininkų ir analizės lygio SEO specialistų, kurie vis dar nesupranta kokybiškų išteklių  sąrašo, sudaryto iš šiek tiek sudėtingesnių, bet išsamių tyrimų, vertės. Suteikite savo auditorijai vertingą geriausių savo nišoje turimų išteklių sąrašą, kad natūraliai užsdirbtumėte nuorodas.

 


SEO paslaugų industrijoje galimai pasiūlyti geriausių nemokamų programų konkurentų analizei sąrašą, top 100 rinkodarininkų ir kaip juos sekti, arba geriausias priemones, nustatyti turinio spragas jūsų prekės ženklui.

Kitokiai industrijai, pavyzdžiui mažų namukų statyboms, jūs galite pasiūlyti įmonių sąrašą, kur galima įsigyti geriausius mažų namukų statybų planus arba sąrašą vietų, kur geriausia pirkti statybines medžiagas mažų namukų statyboms.

Tokie sąrašai atneštų jūsų tinklapiui vartotojų įtraukimą, įtraukiant ir pasidalinimą socialiniuose tinkluose, komentarų skiltyse ir netgi kituose leidiniuose, kurie atras vertingu tai, kad jūs paskyrėte savo laiką šių sąrašų kūrimui.

Nenatūralių nuorodų padariniai jūsų svetainei

Įtraukite infografinius duomenis, kuriais galima pasidalinti

Vaizduojamoji žiniasklaida padeda sustiprinti bet kokį pranešimą. Štai kodėl elektroninio pašto reklamos kampanijos su vaizdais turi 42 proc. didesnį paspaudimų rodiklį nei kampanijos be vaizdų. Tweet‘ai su dėmesį patraukiančiais vaizdais gauna 18 proc. daugiau paspaudimų, 89 proc. daugiau mėgstamiausių ir 150 proc. daugiau retweet‘ų nei be vaizdų. Facebook pranešimai su vaizdais gauna 2,3 karto daugiau dėmesio nei pranešimai be vaizdų.

Infografiniai duomenys yra patobulintos standartinių vaizdų versijos, kuriose įtraukiami greitieji faktai bei išsireiškimai, kurie skatina reikšti argumentus ir nuomones, bet tuo pačiu yra vizualiai patrauklūs, lengvai suprantami. Tai įdomus būdas ne tik parodyti turinį, bet tuo pačiu įdomus būdas bendrauti ir dalintis.

Pasitelkite gerą grafinį dizainerį tam, kad padėtų sukurti šiuos kūrybinius vaizdus, arba pasinaudokite viena iš nemokamų infografinių duomenų sudarymo programų, kurias galite rasti čia (Daugiau)

Siūlykite nemokamus įrankius

Priklausomai nuo jūsų sugebėjimų, išteklių ir mokumo, bei žinoma pramonės, kurioje esate, nemokamo įrankio sukūrimas gali būti jūsų auksinis bilietas į padidėjusį lankytojų srautą, kokybiškas atgalines nuorodas ir keletą teigiamų signalų. Šiuo metu vieni geresnių nemokamai prieinamų įrankių yra „Quicken“ nemokama biudžeto skaičiuoklė, „HomeByMe“ skirtas jūsų mažo namuko dizaino kūrimui, produkto valdymo ir organizavimo įrankis „Trello“, bei IKEA „Home Planning Tools“ rinkinys.

Iš esmės mūsų laikais yra sukurti įrankiai praktiškai kiekvienai galimai atsirandančiai problemai, su kuria gali susidurti kiekvienas kasdieniame gyvenime. Jeigu tokio įrankio dar nėra, ir jūs tai pastebėjote, tuomet nieko nelaukiant sukurkite jį. O jeigu toks jau yra, tačiau jis nėra pilnavertiškai ištobulintas ir netarnauja labai patogiai, nepabijokite sukurti savo variantą ir pasiūlyti jį savo prekės ženklo vardu. Tik nepamirškite įtraukti instrukcijų ir dažniausiai užduodamų klausimų vartotojams, kuriems gali kilti neaiškumu naudojantis jūsų įrankiu.

Gaminkite „white papers“

Kruopščiai išnagrinėti dokumentai, apimantys sudėtingesnes idėjas jūsų versle, visada bus laikomi vertingais, jei jie bus tinkamai išnarplioti. Tai užima daug laiko, daugumoje pasiklaujami kokybiški šaltiniai, ir dažnai juos rašo keli dalyviai. Tačiau jie taip pat gali būti laikomi pirmaujančia pramonės šaka, jei nagrinėjama problema iki šiol nebuvo išnagrinėta.

Tai dar viena galimybė pasinaudoti ir parodyti savo žinias, tačiau tai reikalauja gero supratimo apie sudėtingą problemą, kuri domina vartotojus. Kadangi baltieji straipsniai yra natūraliai ilgesni, pilni informacijos, jie pastebimai reitinguojasi holistiškai dėl įvairių terminų, susijusių su aptariama problema.

Holistinis turinys yra pakankamai galingas ir dažniausiai reitinguojasi gerai paieškoje, kadangi jis laikomas autoritetingu paieškos sistemose. Tyrimai rodo, kad Pirmasis puslapis Google gauna vidutiniškai 2,000 žodžių, tuo tarpu Nr. 1 rezultatas sudaro vidutiniškai 2,500 žodžių. 10 pozicija sudaro šiek tiek daugiau nei 2000 žodžių.

Sakant paprasčiau, baltasis straipsnis yra vienas iš autoritetingiausių kūrinių, kuriuos gali sukurti jūsų prekės ženklas.

Sukurkite pasiūlymą

Įmonės, kurios elgiasi tinkamai su savo klientais ir su potencialiais klientais realiame gyvenime būna apdovanojamos. Ir jos turėtų būti apdovanojamos internetu.

Nėra nieko blogo padėti bendruomenei ir studentams, valstybės tarnautojams, pensininkams, karo tarnyboms ir t.t. Kuo daugiau įmonės gali padaryti dėl žmonių, kurie jas remia, tuo yra geriau. Ir jeigu tie geri darbai tampa vertingomis atgalinėmis nuorodomis procese, tai tegu taip ir būna. Kai kurie nuostabūs pavyzdžiai:

Tapkite parneriais su kolegijomis, muziejais, mokyklomis ir kitomis akademinėmis institucijomis, siūlydami studentams ir nariams nuolaidas ir paskatas.

Dirkite su vietiniais lyderiais konferencijose bei mokymo programose, kad pasidalintumėte savo žiniomis ir patirtimi su to siekiančiais ir besidominčiais.

Remkite bendruomenės programas jaunimui (sportines lygas, seminarus, įvykius ir kita). Tai labai gerai tinka norintiems atkreipti į save dėmesį, tuo pačiu tai pasitarnauja kelioms atgalinėms nuorodoms.

Užsiregistruokite pristatyti savo prekės ženklą industrijos konferencijose ir vietiniuose seminaruose.

Siūlykite nemokamus užsiemimus, „kaip tai daroma“ mokymus arba webinarus bendruomenės nariams ir pramonės naujokams.

Kaip mažas verslas tampa dideliu?

Siūlykite internetinį seminarą arba „How to“ programą

Geriausias būdas parodyti savo komandos sugebėjimus aplinkiniams, tai atstovauti savo prekės ženklą mokymo aplinkoje. Tai galėtų būti webinaras, internetinis seminaras, vienos valandos asmeninis kursas arba bet kas, kas gali sudominti žmones.

Viso šito tikslas yra užsiimti šia veikla internete ir mokyti bendruomenės/industrijos narius, kas yra geriausia jų verslui. Tai yra neįkainojama informacija, kuria galite dalintis. Rinkodaros specialistai tai vadina „vertingu turiniu“ ir tai dar vienas būdas gauti atgalinių nuorodų.

Geriausi rezultatai su seoguru.lt

Sudaryti kontrolinius sąrašus (checklists)

Naudingi checklist‘ai gali papildyti įvairius informacinius straipsnius, bei jie yra vieni patogiausių įrankių, kuriuos prekės ženklai gali pasiūlyti vartotojams.

Žmonės pasikliaudavo checklist‘ais nuo pat tų laikų, kai išmokome rašyti… ir pamiršti.

Vertingas turinys supaprastina procesą, kuris ,žmonės tikisi, bus supaprastintas. Checklist‘ai yra tiesioginis to dalyvis.

Sugalvokite tokius checklist‘us, kuriuos jūsų auditorija gali laikyti naudingais ir pasidalinti jais kaip ištekliais. Jūs busite neabejotinai įvertintas už supaprastintą kažkieno gyvenimą.

Nenukrypstant nuo SEO temos, aš siūlyčiau štai tokius checklist‘us:

1. Pilnas tinklapio auditas
2. Techninis auditas
3. Konkurentų analizė
4. Socialinės žiniasklaidos auditas
5. Youtube kanalo auditas
6. Turinio inventorius ir analizė
7. Microsite kūrimas
8. A/B testavimas

Bet koks procesas gali turėti savo checklist‘ą, o žmonės ir paieškos sistemos mėgsta checklist‘us.

Seo pozicijos i top 5

Skelbkite vadovus

Lygiai taip pat kaip ir checklist‘ai, vadovai supaprastina procesą, sistemingai jį išaiškinant. Tai naudinga dėl pakankamai aiškių priežasčių. Šiais laikais vadovai yra praktiškai viskam, pradedant nuo to kaip išvirti kiaušinį, kaip sukurti tinklapį ir kaip vedžioti šunį.

Priklausomai nuo sudėtingumo to veiksmo, kurį vadovas bando išaiškinti, vadovai taip pat gali reitinguotis holistiškai. Ši nauda ateina su ilgiaformiu turiniu, kuris apima daugybę konkrečios temos detalių, išnagrinėjant jas individualiai.

Padarykite jūsų tinklapį internetiniu patikimos informacijos šaltiniu

Visi galingi turinio elementai susieti su gerai ištirtais faktais. Tam, kad tai darytų įtaką, tai turėtų būti tiesa. Tačiau įsitikinkite, kad jūsų prekės ženklas perduoda reikiamą informaciją žmonėms, kurie būtent to ir ieško. Skelbti informaciją ir tikėtis, kad auditorija ją ras nėra labai protinga.

Skelbkite turinį kaip šaltinį komentarų sekcijose atsakymuose tų įrašų, kurie buvo neseniai paskelbti ir gerai žinomų organizacijų, skirtingų socialinės žiniasklaidos bendruomenių kanaluose. Visi šie būdai suteikia galimybę padidinti savo auditorijos dydį ir pasiekti dar daugiau žmonių nei prieš tai.

Pasinaudokite socialinės žiniasklaidos ir minties lyderiais

Būdas, kurio naudojamasi besidalinant turiniu ir kaip informacija skleidžiama auditorijai, gali būti pagrindinis skirtumas tarp to, ar kažkas skaito jūsų kūrinį ar ne. Svarbu yra tai, kaip jūs dalinatės informacija Facebook, Twitter, Pinterest ar bet kuriame kitame socialiniame tinkle. Gal tai ir nėra išliekamoji vertė, tačiau žinutės poveikis gali būti stipresnis, jei bus pristatytas tinkamoje aplinkoje, tinkamu pranešimu, tinkamai auditorijai ir tinkamu laiku. Svarbu yra palaikyti savo sukurtą prekės ženklo įvaizdį ne tik realiame bendravime ar paveiksliuke tinklapyje, bet ir socialinių tinklų pranešimuose ir visur, kur tik gali atsirasti jūsų žinutė.

SEO tai tavo verslo ateitis